regn regn och kalt och sjuk:-(

vädret har varit så himmla tråkigt men ja vi va ju lite borttskämda eller hur det stavas föra veckan eller för föra veckan och nu behöver växterna lite näring så det är ju (lite) bra att vädret e som det e. Sen var jag sjuk också 38,5 grader feber och gickpå toaleten hela hela tiden och det kan jag siga det var inte roligt och jag bara modde illa hela tiden och bra när jag reste mig så fick jag ont i huvudet så jag jag hadde två val 1. Att ligga i soffan och sova eller vila 2. Att ligga i sägen och sova eller vila. och vilket valde jag jo att ligga i soffan.



                                                                  HEJDÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0