och nu kommer morfar

                                                                 Hej!!
imorgon kommer min morfar och ska sova över hemma hos mig och det ska bli hjäte kul<3
jag vill hälst att han ska sova hos mig eller i soffan.
för att han ska igalafal inte ligga hos Bella min syster eller min jobbiga familje medlem:P
ehhh... ja frästen sen på lördan ska vi till ett lekland i Malmö som heter Barnens lekland och där finns det bilar som man kan köra i och styra och bromsa och hela skiten;)
                                                                ^
                                                                |                 
                                              mamma om du läste det så var det bara på skoj:)



 jaja här ommer en bild på gustav som sover:)



visst är han söt;);)






                                        jaja hejdå<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0