äntligen tillbaka

Hej:)
Det var längesen jag var inne på bloggen :)
Jag har varit på min kompis ridskola och mamma,Jens och min kära syster Izabella följde med dit också:)
Mamma har kolat på internet om ridskolan så att jag kanske ska börja där och det hoppas jag.
Vi ska kanske köpa en ödla och jag vet inte om den ska vara stor eller liten men jag hoppas att den ska vara liten för att dom är söta.Jens vill hjäte gärna ha en orm också men det vill inte mamma:)





Hoppas att alla mår bra och tack för att du läste min blogg 

             

                                                             HEJDÅ:)





                                                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0